Un candidat care vrea să se angajeze pe o poziţie de spe­cialist marketing sau brand manager într-o com­panie din România primeşte pentru o poziţie de junior un salariu net de 3.500 de lei pe lună, potrivit datelor fur­nizate de firma de recru­tare şi închiriere de forţă de mun­că în regim temportar Temps România.

„Pentru o poziţie de marketing spe­cia­list/ brand manager senior, salariul oferit în piaţă variază între 5.500 şi 6.000 de lei net pe lună. De cele mai multe ori, candidaţii trebuie să fi absolvit o şcoală de specia­li­tate, experienţa repre­zen­tând factorul dife­ren­ţiator. Este însă un tip de profil unde senioritatea este va­li­dată prin proiectele deru­­late, ex­pe­rienţa pe anu­­mite teh­no­logii şi medii de co­mu­nicare. Angajatorii îşi do­resc să identifice atât per­soane creative, deschise, care au abilităţi de orga­nizare şi analiză“, a spus Iu­lia­na Leurent, CEO al Tem­ps.

Potrivit anunţurilor de recrutare, cei care aplică pentru o astfel de poziţie au printre responsabilităţi implementarea po­li­ti­­cilor de marketing, planificarea şi execuţia campaniilor de marketing etc.

De asemenea, unele poziţii solicită colaboararea cu reprezentanţii din presă şi din agenţiile de publicitate / PR sau pregătirea şi supravegherea unor evenimente şi târguri de specialitate.

Printre cerinţele solicitate de angajatori în cazul unei poziţii de brand manager se află şi înţelegerea nevoilor şi obiceiurilor consumatorilor, analiza tendinţelor în cazul unei categorii de produse, a competitorilor şi a strategiilor folosite pentru construcţia brandului, precum şi construirea şi monitorizarea bugetului.

 

Articol preluat din Ziarul Financiar